eMeeting met accountmanager 

Heb je een Business-pakket en een persoonlijke accountmanager? Dan kan je ook een eMeeting plannen met deze accountmanager. Volg hiervoor onderstaande stappen.

  1. Log in in de Pay. Admin-omgeving.
  2. Klik op het oranje icoon (dit icoontje heeft de vorm van een telefoon).
  3. Er verschijnt nu een pop-up (zie voorbeeld rechts). Klik in deze pop-up op de oranje rechterknop .
  4. Je ziet nu een nieuw scherm.
  5. Bepaal de duur van de meeting en kies daarna een datum en tijd. 
  6. Voer hierna jouw voor- en achternaam in. Vul tussen haakjes jouw bedrijfsnaam in.
  7. Voer ook het e-mailadres in waarop je de uitnodiging van de eMeeting wilt ontvangen.
  8. Rechts heb je ruimte om extra vragen/wensen te plaatsen. Geef daarbij zoveel mogelijk informatie. Zo kan  jouw accountmanager zich goed voorbereiden op het gesprek. 
  9. Vul het onderwerp van de eMeeting in. 
  10. Klik op de knop. 

Vereisten aanvragen eMeeting

  • Je Pay.-aansluiting is volledig goedgekeurd en actief. 
  • De contactpersoon die de eMeeting aanvraagt, heeft een Pay.-account en de juiste rechten.
  • Het doorgegeven e-mailadres en telefoonnummer komen overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in het account van de contactpersoon.
  • De eBoarding kan plaatsvinden via Microsoft Teams (meest geupdate versie). 
  • De speakers en microfoon werken op het device van de contactpersoon.

Stappenplan deelnemen aan een eMeeting 

Het is ook mogelijk dat een Support-specialist of jouw accountmanager joú uitnodigt voor een remote sessie. Volg in dat geval de volgende stappen.

  1. Je ontvangt de uitnodiging in je e-mail. Klik in de mail op de link ‘Deelnemen aan Microsoft-vergadering’.
  2. Er opent nu een nieuwe pagina in je webbrowser. 
  3. Heb je Microsoft Teams al geïnstalleerd op je device? Kies er dan voor om via de applicatie deel te nemen. Niet geïnstalleerd? Kies dan voor ‘deelnemen via de webapplicatie’. 
  4. Wil je telefonisch (mee)luisteren? Bel dan het nummer dat in de uitnodigingsmail staat.

Kosten eMeeting 

  • Vanaf het Business-pakket zijn sessies inbegrepen in de kosten (tot maximaal 30 minuten per maand). 
  • Geen Business-pakket? Dan kan Pay. een standaard maatwerktarief rekenen. Of dit tarief wordt gerekend, is afhankelijk van de complexiteit van jouw probleem of vraag.