Heb je een Business pakket maar is de aansluiting nog niet geaccepteerd? Dan kan je nog geen gebruik maken van Premium support.
Om jouw aansluiting te accepteren, moeten alle verplichte documenten aangeleverd zijn. Kom je hier niet uit? Plan dan een eMeeting in met een medewerker van de afdeling Underwriting / Boarding. Deze meeting noemen we ook wel een eBoarding.
Vereisten eBoarding aanvragen
- De contactpersoon die de eBoarding aanvraagt, heeft een Pay.-account en de juiste rechten.
- Het doorgegeven e-mailadres en telefoonnummer komen overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in het account van de contactpersoon.
- De eBoarding kan plaatsvinden via Microsoft Teams (meest geupdate versie).
- De speakers en microfoon werken op het device van de contactpersoon.
Heb je hulp nodig bij het installeren of configureren van de webshop-plugin, dan moet je Microsoft Teams installeren op jouw device. Wil je dit niet? Gebruik dan de webapplicatie. Let op: via de webapplicatie kan je jouw scherm niet delen.
eBoarding aanvragen
Je vraagt gemakkelijk een eBoarding aan. Volg onderstaande stappen.
- Stuur een e-mail naar boarding@pay.nl of bel naar 088 - 88 666 47.
- Een medewerker van de afdeling Underwriting / Boarding stuurt via de e-mail een uitnodiging.
- Klik op de uitnodiging. Je wordt doorgestuurd naar de zogenoemde ‘eBoarding Bookingsengine’.
- Vul het formulier zo uitgebreid mogelijk in. Vul in ieder geval onderstaande in:
- De duur van het gesprek (15 minuten (normaal) of 25 minuten)
- Datum en tijd
- Je gegevens (e-mailadres en telefoonnummer)
Speciale verzoeken? Zet deze in het veld
Wil je documenten meesturen, vraag dan jouw remote sessie per e-mail aan. In de meeste gevallen is het tonen van de bestanden via schermdelen prima.