Heb je uitgebreide hulp nodig? Vraag dan een eMeeting aan. Zo wordt voorkomen dat er veel e-mails en tickets over en weer gestuurd worden. Via een e-Meeting heb je sneller antwoord op je vraag.
Vereisten aanvragen eMeeting
- Je Pay.-aansluiting is volledig goedgekeurd en actief.
- De contactpersoon die de eMeeting aanvraagt, heeft een Pay.-account en de juiste rechten.
- Het doorgegeven e-mailadres en telefoonnummer komen overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in het account van de contactpersoon.
- De eBoarding kan plaatsvinden via Microsoft Teams (meest geupdate versie).
- De speakers en microfoon werken op het device van de contactpersoon.
Heb je hulp nodig bij het installeren of configureren van de webshop-plugin, dan moet je Microsoft Teams installeren op jouw device. Wil je dit niet? Gebruik dan de webapplicatie. Let op: via de webapplicatie kan je jouw scherm niet delen.
eMeeting Support aanvragen
- Mail naar support@pay.nl, bel 088-88-666-22 óf stuur je verzoek via de chat in de Pay. Admin-omgeving.
- Een supportmedewerker stuurt via de e-mail een uitnodiging.
- Klik op de uitnodiging. Je wordt doorgestuurd naar de zogenoemde ‘Bookings Engine’.
- Vul het formulier zo uitgebreid mogelijk in. Vul in ieder geval onderstaande in:
- Het onderwerp
- Sales request
- Registratie & Boarding
- Transaction review
- Transaction VERIFY (Risk & Fraud)
- Plugin installation & configuration
- SDK & API Technical Support (2nd Line)
- Partner & Alliance (Technical Integration)
- Payment Option (Bank, FinTech or Payment Provider)
- Datum en tijd
- Persoonsgegevens (voor- en achternaam, e-mailadres, telefoonnummer en merchantcode)
- Extra informatie: je transactie-ID, order-ID en Webshop order-ID's
Speciale verzoeken? Zet deze in het veld
Wil je documenten meesturen, vraag dan jouw remote sessie per e-mail aan. In de meeste gevallen is het tonen van de bestanden via schermdelen prima.