eMeeting met support

Heb je uitgebreide hulp nodig? Vraag dan een eMeeting aan. Zo wordt voorkomen dat er veel e-mails en tickets over en weer gestuurd worden. Via een e-Meeting heb je sneller antwoord op je vraag. 

Vereisten aanvragen eMeeting

  • Je Pay.-aansluiting is volledig goedgekeurd en actief. 
  • De contactpersoon die de eMeeting aanvraagt, heeft een Pay.-account en de juiste rechten.
  • Het doorgegeven e-mailadres en telefoonnummer komen overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in het account van de contactpersoon.
  • De eBoarding kan plaatsvinden via Microsoft Teams (meest geupdate versie). 
  • De speakers en microfoon werken op het device van de contactpersoon.

Heb je hulp nodig bij het installeren of configureren van de webshop-plugin, dan moet je Microsoft Teams installeren op jouw device. Wil je dit niet? Gebruik dan de webapplicatie. Let op: via de webapplicatie kan je jouw scherm niet delen.

eMeeting Support aanvragen

  • Mail naar support@pay.nl, bel 088-88-666-22 óf stuur je verzoek via de chat in de Pay. Admin-omgeving. 
  • Een supportmedewerker stuurt via de e-mail een uitnodiging. 
  • Klik op de uitnodiging. Je wordt doorgestuurd naar de zogenoemde ‘Bookings Engine’. 
  • Vul het formulier zo uitgebreid mogelijk in. Vul in ieder geval onderstaande in: 
    • Het onderwerp 
    • Sales request
    • Registratie & Boarding
    • Transaction review
    • Transaction VERIFY (Risk & Fraud)
    • Plugin installation & configuration
    • SDK & API Technical Support (2nd Line)
    • Partner & Alliance (Technical Integration)
    • Payment Option (Bank, FinTech or Payment Provider)
    • Datum en tijd
    • Persoonsgegevens (voor- en achternaam, e-mailadres, telefoonnummer en merchantcode)
    • Extra informatie: je transactie-ID, order-ID en Webshop order-ID's

Speciale verzoeken? Zet deze in het veld

Wil je documenten meesturen, vraag dan jouw remote sessie per e-mail aan. In de meeste gevallen is het tonen van de bestanden via schermdelen prima.