Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. Hieronder lees je hoe.
We hebben informatie van je nodig
Jouw financiële moet goed beschermd blijven. Daarom vragen wij om bepaalde informatie wanneer je contact opneemt. Om zeker te weten dat we informatie aan de juiste persoon van het juiste bedrijf geven. Zonder deze informatie kunnen en mogen we je dus niet helpen.
Bij vragen over werken met Pay.
Heb je vragen over werken met Pay? Onze (technische) supportdesk helpt je verder. Je kan op verschillende manieren contact opnemen. Klik op het menu links om door te gaan naar een optie.
- Contact via de chat
- Contact via e-mail
- Telefonisch contact
- eMeeting met Boarding
- eMeeting met Support
- eMeeting met accountmanager
Bij vragen over je account
- Heb je een Business pakket? Neem dan contact op met je accountmanager.
- Heb je een Pioneer- of Professional pakket? Stuur dan een e-mail naar support@pay.nl. Vermeld in de onderwerpregel de MerchantCode (M-####-####).