Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Registreer een Account

Snel en eenvoudig je account registreren om betalingen te accepteren

Stap 1: Vertel wie je bent

  • Vul je persoonlijke gegevens in, zoals naam, e-mailadres en telefoonnummer.


Stap 2: Vertel ons meer over het bedrijf dat je wilt registreren

  • Vul je bedrijfsgegevens in, zoals je bedrijfsnaam, KVK, rechtsvorm, Bedrijfsinformatie en Contactgegevens.
  • Geef aan wat de verwachte omzet en transactievolume zijn.

Stap 3: Kies je pakket

Kies het pakket dat het beste past bij jouw behoeften en transacties:

Pakket Prijs per maand Kenmerken / Functionaliteiten
Pioneer Gratis Basisfunctionaliteiten, geschikt voor starters
Professional €35,00 Extra functies, lagere transactiekosten
Business €89,00 Alle functionaliteiten, laagste transactiekosten

Let op: Het Pioneer-pakket kan in sommige gevallen niet beschikbaar zijn, afhankelijk van de categorie van je bedrijf die je registreert. Kies in dat geval een Professional of Business pakket.


Stap 4: Bevestigingsmail

  • Na registratie ontvang je een e-mail om je account te activeren.

  • Klik op de link in de e-mail om verder te gaan met het instellen van je account.


Stap 5: Verkooplocatie instellen

  • Maak een verkooplocatie aan in het Global Management System van Pay.nl.

  • Selecteer de betaalmethoden die je wilt aanbieden, zoals iDEAL, creditcard, BNPL, PayPal, etc.

  • Kies de integratiemethode: Eigen implementatie, Plugins of Collect Desk


Stap 6: Documentatie en goedkeuring

  • Upload alle vereiste documenten.

  • Pay.nl beoordeelt je account en documenten.

  • Na goedkeuring ontvang je een bevestiging per e-mailen kun je betalingen accepteren.


Stap 7: Betalingen ontvangen

  • Via het admin panel kun je transacties volgen en rapportages genereren.
  • Ontvangen betalingen worden conform de vrijgavetermijn uitbetaald naar het gekoppelde rekeningnummer.