Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

2FA kwijt

Inloggen niet mogelijk omdat je een nieuwe mobiele telefoon hebt of kwijt is.

Heb je een nieuwe smartphone of ben je deze kwijt en kun je daardoor niet meer inloggen met 2FA? Volg dan de onderstaande stappen om weer toegang te krijgen tot je account. We nemen dit verzoek op in je Pay.-dossier.

1. Stuur een e-mail naar de Pay. Supportdesk

Stuur een bericht naar support@pay.nl vanaf je geregistreerde e-mailadres met het verzoek om je 2FA te resetten.

⚠️ Let op: dit e-mailadres moet in My.Pay geregistreerd staan als gebruiker met minimaal medewerkersrechten.

Na het versturen van de e-mail ontvang je automatisch een ticketnummer.

2. Neem telefonisch contact op

Bel vervolgens met de Technische Support Desk via 088 - 88 666 22.

Vermeld tijdens het gesprek:

  • Dat je niet kunt inloggen vanwege 2FA, en

  • Dat je al een e-mail hebt gestuurd naar support@pay.nl,

  • Inclusief je ticketnummer.

3. Identiteitsverificatie

Tijdens het telefoongesprek stellen we je enkele controlevragen om je identiteit te verifiëren. Zodra dit is bevestigd, schakelen we je 2FA uit.

4. Activeer 2FA opnieuw

Na je eerste succesvolle inlog kun je 2FA opnieuw activeren om je account weer optimaal te beveiligen.